Regulamin
Regulamin Programu AVIA GO
§ 1. Przedmiot Regulaminu
Niniejszy dokument określa zasady funkcjonowania Programu AVIA GO oraz warunki
uczestnictwa w Programie, w tym prawa i obowiązki Organizatora i Uczestnika. Regulamin
określa także zasady przyznawania Uczestnikom Punktów, zasady wymiany Punktów na Nagrody,
zasady realizacji Kuponów, Rabatów oraz innych korzyści związanych z uczestnictwem w
Programie.
§ 2. Definicje
Pojęcia użyte w niniejszym Regulaminie należy rozumieć w sposób następujący:
1. Aplikacja – oprogramowanie udostępnione Uczestnikowi przez Organizatora, dostępne do
pobrania w Google Play i AppStore, które umożliwia zarządzanie i korzystanie z funkcjonalności
Programu.
2. Karta – zasadniczo niematerialny nośnik przypisany do danego Uczestnika, posiadający unikalny
numer identyfikacyjny. Karta umożliwia korzystanie z funkcjonalności Programu, a dostęp do niej
możliwy jest po zalogowaniu się do Aplikacji. Organizator może wprowadzić karty fizyczne,
posiadające formę papierową, z wydrukowanym numerem karty oraz numerem PIN – w
przypadku karty fizycznej dane te wymagane są do rejestracji karty w Aplikacji. Wydanie karty
fizycznej nie wymaga spełnienia żadnych warunków, natomiast uczestnictwo w Programie
możliwe jest po Rejestracji.
3. Katalog – wykaz aktualnych ofert obowiązujących w ramach Programu, obejmujących dostępne
benefity i akcje marketingowe wraz z Produktami objętymi danym benefitem lub akcją
marketingową oraz zasady naliczania i wymiany Punktów w tym zakresie oraz wykaz Nagród
aktualnie dostępnych w ramach Programu wraz z zasadami dotyczącymi wymiany Punktów na
Nagrody.
4. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.).
5. Konsument – osoba fizyczna w rozumieniu art. 22 (1) Kodeksu Cywilnego, jak również osoba
fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści
tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego – tylko w przypadku i
zakresie gdy zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującymi do takiej osoby znajdują
zastosowanie odpowiednie przepisy dotyczące konsumenta.
6. Konto – usługa elektroniczna oznaczona numerem telefonu Uczestnika stanowiąca zbiór
zasobów w systemie Organizatora, w którym gromadzone są dane Uczestnika związane z
udziałem w Programie, promocje oraz informacje o Saldzie Punktów. Dostęp do Konta możliwy
jest za pośrednictwem Aplikacji. Pierwszy dostęp wymaga podania numeru telefonu oraz
wpisania otrzymanego w formie SMS jednorazowego hasła. Uczestnictwo w Programie możliwe
jest wyłącznie po założeniu Konta.
7. Kupon – kupon przyznawany Uczestnikowi przez Organizatora w zamian za liczbę Punktów
określoną w Aplikacji lub w ramach aktualnej akcji promocyjnej, który uprawnia do uzyskania
zniżki w określonym procencie lub wartości wskazanej na Kuponie na towar lub usługę w nim
określoną.
8. Nagroda – każda korzyść w formie rzeczowej lub usługi dostępna w Katalogu na warunkach
określonych w Regulaminie.
9. Oferty specjalne – akcje promocyjne prowadzone przez Organizatora polegające w szczególności
na tym, że w ich trakcie Zamówienie wybranych Produktów, grup Produktów bądź złożenie
Zamówienia w wyznaczonym czasie lub złożenie Zamówienia o minimalnej wartości będzie
wynagradzane przyznaniem Uczestnikowi dodatkowych korzyści. Oferty promocyjne nie łączą
się z innymi promocjami, chyba że wyraźnie wskazano inaczej.
10. Organizator – Unimot S.A. z siedzibą w Zawadzkiem, ul. Świerklańska 2a, 47-120 Zawadzkie,
wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Opolu, VIII Wydział
Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000382244, NIP: 7561967341,
REGON: 160384226, o kapitale zakładowym 8 197 818 zł wpłaconym w całości. Kontakt z
Organizatorem możliwy jest poprzez: a) e-mail: kontakt@aviago.pl , b) telefonicznie: +48
22 871-98-88 od poniedziałku do piątku w dni powszednie, w godzinach 9:00-17:00; c) poprzez
formularz kontaktowy dostępny w Aplikacji.
11. Produkt – towary lub usługi dostępne w asortymencie Stacji Paliw.
12. Program lub Program AVIA GO – program lojalnościowy Organizatora, którego warunki określa
niniejszy Regulamin.
13. Punkty – jednostki rozliczeniowe w Programie przyznawane Uczestnikom na zasadach
określonych w Regulaminie.
14. Rabat – każda forma obniżenia ceny Produktu stosowana przez Organizatora w stosunku do
Uczestników na zasadach określonych w Regulaminie. Rabat może być przyznany na podstawie
Kuponu, jak również niezależnie od Kuponu, na podstawie akcji promocyjnych ustalonych przez
Organizatora i wskazanych w formie oferty w Aplikacji.
15. Regulamin – niniejszy regulamin Programu AVIA GO.
16. Rejestracja – proces przystąpienia Uczestnika do Programu w sposób szczegółowo określony w §
4 Regulaminu.
17. Saldo Punktów – informacja o aktualnej liczbie posiadanych przez Uczestnika Punktów, dostępna
w Aplikacji.
18. Stacje Paliw – stacje paliw prowadzone przez Organizatora lub pod marką Organizatora, które
uczestniczą w Programie. W Programie uczestniczą Stacje Paliw posiadające oznaczenie „GO” na
mapie dostępnej w Aplikacji ukazującej lokalizację punktów sprzedaży.
19. Uczestnik – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która przystąpiła
do Programu na podstawie Regulaminu.
20. Zamówienie – zakup Produktu na Stacji Paliw, który może prowadzić do naliczenia Punktów lub
z którym może wiązać się korzystanie z dobrodziejstw uczestnictwa w Programie.
§ 3. Postanowienia ogólne
1. Cel organizacji Programu. Program AVIA GO ma charakter marketingowy, a jego celem jest
nagradzanie Uczestników, którzy dokonują zakupu Produktów dostępnych na Stacjach Paliw na
zasadach określonych w Regulaminie.
2. Korzyści z uczestnictwa w Programie. Na zasadach określonych w Regulaminie i z zastrzeżeniem
określonych warunków, przystępując do Programu, Uczestnik może:
a. otrzymywać Punkty za zrealizowane Zamówienia Produktów objętych Programem;
b. otrzymywać Rabaty;
c. otrzymywać Punkty w wyniku ustalonych i określonych w Katalogu zdarzeń niezwiązanych z
Zamówieniem takich jak przykładowo: zaproszenie do Programu nowego Uczestnika,
urodziny Uczestnika, wypełnienie przez Uczestnika ankiety;
d. wymieniać Punkty na Nagrody lub Kupony;
e. korzystać z Nagród lub Kuponów w okresie ich ważności;
f. korzystać z Oferty specjalnych.
3. Zakres terytorialny. Program jest prowadzony wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
4. Nieodpłatny charakter udziału w Programie. Udział Uczestnika w Programie jest bezpłatny i
dobrowolny. Uczestnik może w dowolnym momencie zakończyć uczestnictwo w Programie w
sposób i na zasadach określonych w § 8 Regulaminu.
5. Moment przystąpienia do Programu. Przystąpienie do Programu jest możliwe w dowolnym
momencie trwania Programu, z zastrzeżeniem spełnienia warunków wskazanych w Regulaminie.
6. Obowiązek przestrzegania prawa. Uczestnik zobowiązany jest do uczestnictwa w Programie w
sposób zgodny z przepisami obowiązującego prawa, postanowieniami Regulaminu, a także
przyjętymi w danym zakresie zwyczajami i zasadami współżycia społecznego.
7. Zakaz nadużywania uprawnień. Uczestnik zobowiązany jest nie nadużywać praw przyznanych
mu przez Organizatora lub przepisy prawa, w sposób, który sprzeczny jest ze społecznogospodarczym przeznaczeniem danego prawa lub z zasadami współżycia społecznego.
8. Brak łączenia Programu z innymi promocjami. Oferty promocyjne organizowane przez
Organizatora poza Programem nie łączą się z benefitami uczestnictwa w Programie, chyba że
wyraźnie wskazano inaczej.
§ 4. Warunki przystąpienia do Programu
1. Rozpoczęcie Programu. Do Programu można przystąpić w okresie od dnia 03.06.2024 roku do
dnia poinformowania przez Organizatora o zakończeniu Programu w sposób określony w § 13
ust. 2 Regulaminu.
2. Podstawowy sposób przystąpienia do Programu. Przystąpienie do Programu następuje po
zainstalowaniu Aplikacji dostępnej do pobrania w Google Play i AppStore oraz wypełnieniu
formularza rejestracyjnego dostępnego w Aplikacji poprzez podanie danych – imienia, adresu email i numeru telefonu. Warunkiem przystąpienia do Programu jest potwierdzenie zapoznania
się z Regulaminem oraz akceptacja jego treści. Proces przystąpienia do Programu zostaje
zakończony po weryfikacji tożsamości Klienta, zaś weryfikacja następuje poprzez wysłanie na
podany numer telefonu jednorazowego hasła oraz jego wpisaniu przez Klienta w odpowiednim
polu Aplikacji.
3. Alternatywny sposób przystąpienia do Programu. W przypadku wprowadzenia przez
Organizatora Karty mającej postać fizyczną, osoba, która chce uzyskać status Uczestnika, może
otrzymać taką kartę na Stacji Paliw bez spełniania dodatkowych warunków. W takim wypadku
na Kartę naliczona jest liczba Punktów odpowiednia do dokonanej transakcji. Faktyczne
przystąpienie do Programu oraz wykorzystanie naliczonych w powyższy sposób Punktów
możliwe jest jednak dopiero po Rejestracji i podaniu w Aplikacji numeru Karty oraz jej numeru
PIN.
4. Aktualność danych osobowych. Uczestnik, przystępując do Programu, zobowiązany jest do
podania wyłącznie danych pełnych, aktualnych i dotyczących samego Uczestnika. Uczestnik
zobowiązany jest do niezwłocznej aktualizacji danych w przypadku wystąpienia ich zmiany, co
powinno nastąpić przy wykorzystaniu funkcjonalności dostępnej w Aplikacji.
5. Zgody marketingowe. W procesie przystąpienia do Programu Uczestnik może wyrazić
dobrowolne zgody na otrzymywanie informacji o bieżących promocjach i specjalnych ofertach
ułatwiających korzystanie z Programu w formie SMS lub drogą e-mail.
§ 5. Zasady przyznawania Punktów
1. Podstawowy warunek otrzymania Punktów. Warunkiem otrzymania Punktów jest przystąpienie
do Programu i uzyskanie statusu Uczestnika, a następnie złożenie Zamówienia na zasadach
wskazanych w Regulaminie.
2. Sposób i czas naliczenia Punktów. Naliczenie Punktów następuje niezwłocznie po złożeniu
Zamówienia, o ile i w zakresie w jakim Produkty objęte Zamówieniem nie zostały oznaczone w
Katalogu jako Produkty, przy Zamówieniu których Punkty nie są naliczane. Do prawidłowego
naliczenia Punktów konieczne jest zeskanowanie Karty przy składaniu Zamówienia na Stacji
Paliw.
3. Pozapremiowe naliczenia Punktów. Uczestnik może otrzymywać Punkty w wyniku zaistnienia
ustalonych i określonych w Katalogu zdarzeń niezwiązanych z Zamówieniem.
4. Ważność naliczonych Punktów. O ile w Regulaminie nie wskazano inaczej (i z zastrzeżeniem w
szczególności postanowień § 13 Regulaminu), Punkty zachowują ważność przez okres 3 lat od
dnia dodania ich do Salda Punktowego. Punkty nie wykorzystane przez okres 3 lat od dnia ich
dodania do Salda Punktowego wygasają. Punkty wymieniane są w kolejności od najstarszych do
najnowszych.
5. Wstrzymanie możliwości naliczania Punktów. W przypadku uzasadnionego podejrzenia, że
Punkty zostały przyznane za niedokonane faktycznie Zamówienie lub też osobom
nieuprawnionym do ich zbierania w myśl niniejszego Regulaminu, następuje wstrzymanie
możliwości wymiany Punktów, lub też wstrzymanie wydania Nagrody, Kuponu czy Rabatu do
wyjaśnienia sprawy. Wstrzymanie możliwości wymiany Punktów lub wydania Nagrody lub
Kuponu bądź przyznania Rabatu dotyczy jedynie Punktów, co do których istnieje uzasadnione
podejrzenie, o którym mowa w pierwszym zdaniu. Konsekwencje naruszenia Regulaminu określa
§ 8 ust. 2 Regulaminu.
6. Osoba uprawniona do korzystania Punktów. Punkty nie mogą być przenoszone ani zbywane na
rzecz osoby trzeciej, w tym innego Uczestnika, chyba że Organizator wyraźnie wskaże inaczej.
Dany Uczestnik może wykorzystać tylko i wyłącznie Punkty, które sam otrzymał na zasadach
określonych w Regulaminie, które zostały przypisane do jego Konta. Dany Uczestnik może
korzystać z Programu wyłącznie przy użyciu jednego Konta – nie jest dopuszczalne łączenie Kont.
7. Okres przyznawania Punktów. Punkty przyznawane są przez czas trwania Programu, z
zastrzeżeniem ograniczeń wynikających ze skutków poinformowania przez Organizatora o
zakończeniu Programu, wskazanych w § 13 ust. 2 Regulaminu.
8. Przypisanie Punktów do Karty. Punkty przyznane przez Organizatora w ramach Programu
zapisywane są na Karcie. Uczestnik może w dowolnym momencie uzyskać informację o
aktualnym Saldzie Punktów za pośrednictwem Aplikacji.
9. Przyznanie Punktów a sposób płatności. Punkty są przyznawane tylko pod warunkiem dokonania
zapłaty za Produkt gotówką, bankową kartą płatniczą lub Blikiem oraz w przypadku płatności za
pomocą kart flotowych AVIA CARD – w ostatnim przypadku z wyjątkiem płatności za paliwo, z
wyłączeniem bonów lub voucherów wystawionych przez Organizatora.
10. Sposób wykorzystania Punktów. Punkty przyznane w Programie można wykorzystać w sposób
określony w § 6 Regulaminu. Punkty przyznawane w Programie nie mogą być wymieniane na
gotówkę.
11. Brak odpowiedzialności Organizatora. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za utratę
dostępu do Konta Uczestnika i zgromadzonych tam Punktów (w szczególności w skutek działania
nieupoważnionych osób trzecich), o ile przyczyny te nie leżą po stronie Organizatora.
§ 6. Zasady wykorzystywania Punktów
1. Wymiana Punktów. Punkty przyznane zgodnie z Regulaminem mogą być wymienione wyłącznie
Nagrody w postaci Kuponów na zasadach określonych i uwidocznionych w Katalogu oraz
Regulaminie. Uczestnik ma prawo do wymiany Punktów, o ile zebrał wystarczającą liczbę
Punktów, odpowiadającą co najmniej liczbie Punktów przypisanych do Nagrody.
2. Rozłączny charakter promocji. Uczestnik nie może wymienić Punktów na zasadach określonych
w Programie w sposób powodujący nabycie Produktów po niższej cenie, jeżeli przy zawieraniu
tego Zamówienia korzysta z innego rodzaju zniżki w stosunku do Produktówna danej Stacji Paliw,
niż zniżka będąca skutkiem uczestnictwa w Programie, chyba że inaczej wskazano w Katalogu.
3. Wymiana a obniżenie Salda Punktów. Wymiana Punktów na Nagrodę powoduje obniżenie Salda
Punktowego przypisanego do Karty o liczbę Punktów przypisanych do Nagrody, a obniżenie Salda
następuje z chwilą odbioru Nagrody przez Uczestnika.
4. Okres ważności benefitów. Uczestnik ma prawo wykorzystać Kupon wyłącznie w okresie
uwidocznionym w Katalogu. Po tym terminie niewykorzystane benefity tracą ważność.
5. Sposób wykorzystania benefitów. Wykorzystanie Kuponu przy Zamówieniu na Stacji Paliw
następuje poprzez okazanie przypisanego do Kuponu kodu kreskowego na Stacji Paliw co
powinno nastąpić przed opłaceniem Zamówienia.
6. Jednorazowy charakter benefitów. Nagrody, Kupony, Rabaty oraz Oferty specjalne mają
charakter jednorazowy, chyba że inaczej wskazano w Katalogu. Jednorazowa wartość nagrody
nie przekroczy 2000 zł.
7. Przyznanie Punktów za Zamówienie, w którym wykorzystany zostaje benefit. Uczestnik, który
przy realizacji Zamówienia wykorzystuje aktywny benefit, otrzymuje za to Zamówienie Punkty.
8. Brak możliwości wymiany na środek płatniczy. Aktywne benefity nie podlegają wymianie na
pieniądze lub jakikolwiek inny środek płatniczy, w tym karty podarunkowe.
9. Wstrzymanie oferowanie Nagród. Organizator może wstrzymać oferowanie Nagrody w każdym
czasie wyłącznie w przypadku zaistnienia jednej z poniższych ważnych przyczyn:
a. jeżeli jest to konieczne dla ochrony bezpieczeństwa Uczestników;
b. jeżeli taki obowiązek wynika z przepisów prawa;
c. jeżeli oferowanie danej Nagrody może naruszać dobre imię Organizatora lub osoby trzeciej.
§ 7. Zwrot, wymiana lub reklamacja Produktu przy wykorzystaniu benefitów
1. Reklamacja Produktu a wykorzystane benefity. Produkt nabyty przez Uczestnika na Stacji Paliw z
wykorzystaniem aktywnych benefitów jest objęty rękojmią zgodnie z obowiązującymi
przepisami Kodeksu cywilnego. Zasady rozpatrywania reklamacji są następujące:
a. W przypadku złożenia przez Uczestnika reklamacji w zakresie ww. Produktu, Organizator,
uwzględniając żądanie odstąpienia od Zamówienia, dokonuje wygenerowania nowego
benefitu, odpowiadającemu benefitowi wykorzystanemu przy nabyciu reklamowanego
Produktu z terminem ważności – 14 dni od dnia takiego rozpatrzenia reklamacji.
b. W przypadku uwzględnienia przez Organizatora reklamacji Uczestnika, obejmującej żądanie
obniżenia ceny reklamowanego Produktu Uczestnik otrzymuje kwotę obniżenia ceny w takiej
formie, w jakiej została dokonana płatność za Produkt.
c. W sytuacji, gdy reklamacja zostaje złożona w okresie po poinformowaniu o zakończeniu
Programu lub już po zakończeniu Programu lub po wystąpieniu z Programu przez Uczestnika
lub wykluczeniu Uczestnika przez Organizatora, Organizator, uwzględniając reklamację, w
pierwszej kolejności dokonuje nieodpłatnej naprawy Produktu lub jego wymiany na nowy, a
w przypadku obniżenia ceny zwraca tylko różnicę między kwotą obniżenia a wartością
benefitu, natomiast w przypadku odstąpienia kwotę wpłaconą gotówką.
2. Zwrot Produktu a przyznane Punkty. W przypadku gdy dochodzi do zwrotu Produktu, przy
wydaniu którego zostały naliczone Punkty, które potencjalnie mogły zostać wymienione na
benefity i wykorzystane: liczba Punktów naliczona przy zakupie Produktów, które następnie
zostały zwrócone jest odejmowana od salda na Koncie Klienta. Jeśli w wyniku odjęcia Punktów
dojdzie do powstania ujemnego salda na Koncie Klienta to kolejne Punkty będą w pierwszej
kolejności zaliczane na wyzerowanie salda (uzupełnienie Punktów ujemnych).
§ 8. Zakończenie udziału Uczestnika w Programie
1. Nieoznaczony okres trwania Programu. Czas trwania Programu jest nieoznaczony.
2. Wypowiedzenie uczestnictwa przez Organizatora. Z ważnych powodów uczestnictwo w
Programie może zostać wypowiedziane Uczestnikowi przez Organizatora w trybie
natychmiastowym. Za ważne powody uzasadniające wypowiedzenie uczestnictwa w Programie
uznaje się istotne naruszenie postanowień Regulaminu. Istotnym naruszeniem postanowień
Regulaminu jest naruszenie § 3 ust. 6 i 7 oraz § 5 ust. 5 Regulaminu, celowe działanie na szkodę
Organizatora, dokonywanie oszustw lub nadużyć, jak również podanie przez Uczestnika w
ramach udziału w Programie danych osobowych nieprawdziwych, danych osoby trzeciej czy
dokonywanie transakcji pozornych mających na celu odniesienie przez Uczestnika korzyści
majątkowej lub innej. Wypowiedzenie następuje poprzez wysłanie wiadomości e-mail ze
wskazaniem przyczyny wypowiedzenia uczestnictwa w Programie z jednoczesnym wypisaniem z
programu. Wypisanie z programu skutkuje nieodwracalną anonimizacją konta oraz
natychmiastowym wyzerowaniem salda, a jego ponowne przypisanie do Użytkownika jest
niemożliwe.
3. Wypowiedzenie uczestnictwa przez Uczestnika bez przyczyny. Uczestnik może zrezygnować z
udziału w Programie w każdym czasie, bez podawania przyczyny, wybierając opcję „Usuń konto”
w Aplikacji.
4. Skutki wypowiedzenia. Niezwłocznie po rezygnacji Uczestnika z Programu w sposób opisany w
ust. 3 powyżej Konto Uczestnika jest administracyjnie zamykane bez możliwości jego
przywrócenia. Zamknięcie Konta Uczestnika oznacza, iż nie mogą być na nim realizowane żadne
Zamówienia, nie będą naliczane nowe Punkty, nie będą wydawane nowe benefity, wygasają
wszystkie dotychczas naliczone Punkty, wygasają wszystkie otrzymane benefity – Uczestnik
utraci przywileje nabyte na podstawie niniejszego Regulaminu oraz możliwość nabywania
przywilejów na zasadach opisanych w Regulaminie. Organizator usunie dane osobowe
Uczestnika niezwłocznie po wygaśnięciu wzajemnych roszczeń. Dane osobowe Uczestnika, który
zrezygnował z uczestnictwa w Programie, nie będą przetwarzane dla jakichkolwiek innych celów
niż ustalenie, dochodzenie lub obrona przed roszczeniami.
5. Deinstalacja Aplikacji. Odinstalowanie Aplikacji z urządzenia mobilnego Uczestnika nie jest
równoznaczne z rezygnacją z jej funkcjonalności, w tym w szczególności nie powoduje utraty
statusu Uczestnika Programu i zamknięcia Konta.
§ 9. Zasady składania i rozpatrywania reklamacji oraz odpowiedzialności
1. Okres składania reklamacji. Reklamacje w zakresie zasad i przebiegu Programu mogą być
zgłaszane do Organizatora w czasie trwania Programu oraz 3 miesięcy po jego zakończeniu.
Upływ terminu wskazanego w zdaniu poprzedzającym nie oznacza wygaśnięcia roszczeń oraz nie
narusza prawa do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w drodze postępowania sądowego lub
pozasądowego. Reklamacja może zostać złożona:
a. drogą elektroniczną na adres e-mail: kontakt@aviago.pl ;
b. pocztą tradycyjną poprzez wysłanie pisma na adres siedziby Organizatora z dopiskiem
„Program Lojalnościowy AVIA GO”;
c. pisemnie poprzez osobiste złożenie reklamacji na Stacji Paliw.
2. Zakres reklamacji. Reklamacja powinna zawierać dane wnoszącego reklamację – jego imię i
nazwisko, adres e-mail lub adres korespondencyjny, na który miałaby zostać wysłana odpowiedź
oraz opis okoliczności stanowiących podstawę reklamacji.
3. Rozpatrzenie reklamacji. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni od chwili jej wpływu. W
przypadku, gdy rozpatrzenie złożonej reklamacji będzie wymagać podjęcia dodatkowych
czynności, czas na jej rozpatrzenie może ulec stosownemu przedłużeniu, o czym osoba, która
złożyła reklamację zostanie poinformowana oddzielną wiadomością w wyżej wskazanym
terminie.
4. Sposób poinformowania o rozpatrzeniu reklamacji. Informacja o rozpatrzeniu reklamacji
zostanie przekazana Uczestnikowi zgodnie z jego wyborem wskazanym podczas składania
reklamacji – drogą e-mailową lub pocztą tradycyjną.
5. Brak ograniczeń uprawnień konsumenckich. Uczestnictwo w Programie nie narusza uprawnień
przyznanych Uczestnikowi na podstawie przepisów prawa, w tym w szczególności wynikających
z posiadania przez Uczestnika statusu konsumenta w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, z
zastrzeżeniem braku możliwości łączenia promocji z korzyściami płynącymi z Programu.
6. Wyłączenie i ograniczenie odpowiedzialności. W zakresie dozwolonym przez odpowiednie
przepisy prawa, Organizator nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte
wykonanie Regulaminu z tytułu utraconych korzyści, jak też z przyczyn nie leżących po jego
stronie a związanych z: niedostępnością systemów informatycznych z przyczyn technicznych,
brakiem możliwości realizacji uprawnień wynikających z uczestnictwa w Programie w związku z
nieprawidłowym działaniem Karty lub innym wadliwym działaniem Aplikacji.
§ 10. Warunki techniczne korzystania z Aplikacji wraz z jej funkcjonalnością
1. Pobranie Aplikacji. Aplikację można pobrać na urządzenia przenośne pracujące w oparciu o
system operacyjny Android lub IOS, w szczególności takie jak smartfony, tablety.
2. Podstawowe wymogi korzystania z Aplikacji. Korzystanie z Aplikacji wymaga od Uczestnika
posiadania urządzenia końcowego posiadającego dostęp do sieci Internet oraz posiadania
aktywnego numeru telefonu komórkowego oraz aktywnego konta poczty elektronicznej.
3. Kompatybilność Aplikacji. Organizator stara się zapewnić oprogramowanie do możliwie wielu
typów urządzeń końcowych, zalecając posiadanie urządzeń z aktualnym systemem operacyjnym.
Ze względów technicznych dostęp do Aplikacji z niektórych urządzeń końcowych może nie być
możliwy. W przypadku braku kompatybilności między urządzeniem końcowym a Aplikacją
uczestnictwo w Programie może nie być możliwe.
4. Dostęp do Internetu. Zainstalowanie Aplikacji i korzystanie z funkcjonalności Programu wymaga
stałej transmisji danych z urządzenia końcowego. Wielkość i częstotliwość przesyłu danych zależą
od rodzaju i zakresu korzystania z Aplikacji. Koszt połączenia za przesył danych ponosi Uczestnik,
a jego wysokość jest uzależniona od umowy zawartej przez Uczestnikiem a operatorem
telekomunikacyjnym.
5. Jasność ekranu urządzenia. Korzystanie z Aplikacji wymaga naładowania baterii urządzenia
mobilnego i jasności wyświetlacza niezbędnej do zeskanowania Karty przy dokonywaniu
Zamówień na Stacji Paliw.
6. Aktualizacje Aplikacji. Organizator może publikować i oferować aktualizację Aplikacji. Do
prawidłowego działania Aplikacji konieczne jest posiadanie zainstalowanej najnowszej wersji
Aplikacji.
7. Prace serwisowe Aplikacji. Organizator zastrzega możliwość czasowej niedostępności Aplikacji
lub systemów informatycznych obsługujących Program w całości lub w części ich
funkcjonalności, w celu przeprowadzenia niezbędnych czynności serwisowych i w zakresie do
tego niezbędnym. Organizator poinformuje z odpowiednim wyprzedzeniem o planowanych
pracach serwisowych poprzez ogłoszenie w Aplikacji.
8. Funkcjonalność Aplikacji. Aplikacja umożliwia:
a. Rejestrację w Programie i otrzymanie Karty (wirtualnej),
b. dostęp do Regulaminu,
c. wyświetlenie Karty (wirtualnej),
d. sprawdzenie aktualnego Salda Punktów,
e. dostęp do historii Zamówień,
f. dostęp do informacji o aktywnych promocjach w Programie,
g. dostęp do informacji kontaktowych,
h. otrzymywanie powiadomień typu push,
i. prezentowanie dostępnych Nagród, Kuponów, Ofert,
j. wypełnienie ankiety z możliwością otrzymania korzyści,
k. dostęp do kodu z możliwością jego udostępnienia w celu zaproszenia do Programu nowego
Uczestnika,
l. zawiera mapę lokalizacji Stacji Paliw,
m. modyfikację danych osobowych w Programie,
n. zmianę zgód marketingowych,
o. wypisanie z Programu.
§ 11. Dane osobowe Uczestnika
1. Administrator danych. Administratorem danych osobowych Uczestnika przetwarzanych w
związku z uczestnictwem w Programie jest Unimot S.A. z siedzibą w Zawadzkiem, ul.
Świerklańska 2a, 47-120 Zawadzkie, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez
Sąd Rejonowy w Opolu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem
0000382244, czyli podmiot, który zgodnie z RODO decyduje o sposobach i celach przetwarzania
Twoich danych osobowych. Kontakt z Administratorem we wszystkim sprawach związanych z
ochroną danych osobowych możliwy jest pod adresem odo1@unimot.pl.
2. Cele przetwarzania danych. Dane Uczestnika przetwarzane są w następujących celach:
a. udzielenia odpowiedzi na pytania za pośrednictwem oferowanych kanałów komunikacji,
b. poprawy funkcjonalności Aplikacji,
c. prowadzenie Programu, przyznawania Punktów, wymiany Punktów, możliwości korzystania
z benefitów,
d. prowadzenie Konta, utrzymywania historii realizowanych benefitów,
e. zbierania statystyk odnoszących się do korzystania z Aplikacji,
f. przekazywania informacji o aktualnych promocjach, usługach,
g. prowadzenia działalności marketingowej poprzez segmentację polegającą na dopasowaniu
oferty handlowej oraz promocji do preferencji Uczestnika;
h. wykonania czynności zmierzających do zawarcia umowy, zawarcia i wykonania umowy,
której przedmiotem jest realizacja Programu lojalnościowego,
i. wypełnienia obowiązków fiskalnych wynikających z przepisów (wystawianie i
przechowywanie dokumentów księgowych),
j. obsługi reklamacji w zakresie wszystkich świadczonych usług,
k. dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami.
l. przygotowania ofert promocyjnych w oparciu o przetwarzane dane np. historię transakcji,
preferencje zakupowe,
m. wysyłania ankiet mających na celu doskonalenie jakości Aplikacji, Programu lub mających na
celu zaproponowanie Uczestnikowi dopasowanych benefitów.
3. Podstawa prawna przetwarzania danych. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych
Uczestnika jest:
a. zgoda Uczestnika wyrażona poprzez zwrócenie się do Administratora z pytaniem dotyczącym
funkcjonowania Programu, zaznaczenie odpowiedniego checkboxa bądź akceptację
oświadczenia o otrzymywaniu informacji marketingowych danym kanałem komunikacji w
Aplikacji (SMS, e-mail);
b. niezbędność realizacji czynności zmierzających bezpośrednio do zawarcia umowy oraz
zawarcie i wykonanie umowy – dane podane przez Uczestnika w związku z Rejestracją do
Programu, w tym zakładaniem Konta i korzystaniem z niego, jak również profilowaniem, w
związku z zawarciem umowy, której przedmiotem jest realizacja Programu lojalnościowego;
c. realizacja obowiązku prawnego wynikającego z przepisów Ustawy o podatku od towarów i
usług oraz Ordynacji podatkowej polegającego na należytym wystawieniu dokumentu
księgowego oraz jego przechowywania przez okres wymagany aktualnie obowiązującymi
przepisami podatkowymi – dane podane w zakresie niezbędnym do wystawienia dokumentu
księgowego;
d. uzasadniony interes Administratora, którym jest zabezpieczenie prawa do dochodzenia
ewentualnych roszczeń lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami, prowadzenie działań
marketingowych, w szczególności poprzez prowadzenie firmowych kont w mediach
społecznościowych w celu dbania o popularyzację naszej marki, zbieranie statystyk i analiz
związanych z korzystaniem z Aplikacji, funkcjonowaniem Konta i Aplikacji w celu poprawiania
ich funkcjonalności.
4. Charakter podanych danych. Podanie danych osobowych w postaci imienia, numeru telefonu
oraz adresu e-mail stanowi wymóg niezbędny do dołączenia do Programu. Podanie pozostałych
danych jest dobrowolne, przy czym podanie dodatkowych danych może mieć wpływ na
dostępność niektórych benefitów. Podanie danych niezbędnych do spełnienia obowiązku
prawnego, jakim jest wystawienie odpowiedniego dokumentu księgowego jest obowiązkowe.
5. Okres przetwarzania danych. Dane osobowe Uczestnika są przetwarzane przez następujący okres:
a. dane przetwarzane na podstawie zgody – przez czas ważności zgody, do czasu jej wycofania;
b. dane przetwarzane w związku z zawarciem umowy – przez czas realizacji umowy, a następnie
przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń wynoszący 6 lat;
c. dane przetwarzane w związku z realizacją obowiązku prawnego – przez okres 5 lat od końca
roku kalendarzowego, w którym został wystawiony dokument księgowy;
d. dane przetwarzane na podstawie uzasadnionego interesu prawnego – przez okres niezbędny
do realizacji celu, jednak nie dłużej niż do upływu okresu przedawnienia ewentualnych
roszczeń na podstawie przepisów powszechnie obowiązujących.
6. Uprawnienia Uczestnika. Uczestnik ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich
poprawiania, przenoszenia, wycofania zgody w dowolnym momencie w przypadku
przetwarzania na podstawie zgody bez wpływu na dotychczasowe przetwarzanie, ograniczenia
przetwarzania, złożenia sprzeciwu, usunięcia, złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony
Danych Osobowych w Warszawie. Powyższe uprawnienia przysługują na zasadach i z
zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w RODO. W razie woli realizacji powyższych
uprawnień, w szczególności w razie woli wycofania zgody, jakichkolwiek pytań lub wątpliwości
w zakresie przysługujących Państwu uprawnień, prosimy o kontakt na adres e-mail:
odo1@unimot.pl lub wysłanie listu bezpośrednio na adres siedziby Administratora.
7. Odbiorcy danych. Odbiorcą danych osobowych Uczestnika są Zaufani Partnerzy – podmioty
świadczące usługi prawne, księgowe, podatkowe, jak również dostawcy usług IT w zakresie
hostingu danych oraz usług poczty służbowej.
8. Brak przetwarzania danych poza EOG. Dane osobowe Uczestnika nie są przetwarzane poza
Europejskim Obszarem Gospodarczym.
9. Zgody marketingowe. W przypadku wyrażenia przez Uczestnika dodatkowej zgody na
przekazywanie informacji handlowych drogą elektroniczną, Organizator może przekazywać
Uczestnikowi informacje z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej, w
szczególności poprzez przesyłanie informacji handlowych za pośrednictwem poczty
elektronicznej, SMS/MMS, wiadomości PUSH na podany przez Uczestnika adres email lub
numer telefonu komórkowego. Uczestnikowi, który wyraził zgodę lub zgody, przysługuje prawo
do cofnięcia wyrażonej wcześniej zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie.
Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność przetwarzania danych Uczestnika, którego dokonano
na podstawie zgody udzielonej przed jej cofnięciem.
10. Segmentacja Uczestnika w celu przedstawienia dopasowanych ofert oraz benefitów. Dane
osobowe Uczestnika wykorzystywane są do segmentacji Uczestnika i jego przypisania do danej
grupy marketingowej. Celem tych działań jest prezentowanie Uczestnikowi ofert oraz benefitów
dopasowanych do jego preferencji. Program jest skierowany do osób fizycznych, które spełniają
warunki wskazane w Regulaminie, chcących otrzymywać od Organizatora spersonalizowane
informacje o ofertach i promocjach Organizatora, które możliwie najlepiej odpowiadają
zainteresowaniom i dokonywanym przez Uczestnika zakupom na Stacjach Paliw. Celem
Programu jest dostarczanie Uczestnikom spersonalizowanych informacji dotyczących ofert
handlowych oraz usług, w tym informacji o możliwości otrzymania Nagród, Kuponów, Rabatów
i Ofert specjalnych. Organizator we wskazanych działaniach opiera się na historii Zamówień,
dotychczasowym korzystaniu przez Uczestnika z benefitów. Przypisanie do danego segmentu
odbywa się także przy pomocy odpowiedzi na pytania ankietowe, które mogą pojawiać się w
Aplikacji. Segmentacja następuje przede wszystkim w oparciu o: czas, jaki upłynął od ostatniej
wizyty, częstotliwość dokonywania Zamówień, wartość Zamówień.
§ 12. Zmiany Regulaminu
1. Okoliczności zmiany Regulaminu. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w
przypadku wystąpienia przynajmniej jednej z poniżej wskazanych ważnych przyczyn (katalog
zamknięty):
a. zmiana przepisów prawa regulujących lub odnoszących się do prowadzenia Programu
wpływająca na wzajemne prawa i obowiązki Uczestnika i Organizatora;
b. konieczność dostosowania zasad prowadzenia Programu do nakazów, orzeczeń, postanowień
lub wytycznych wynikających z decyzji właściwego w zakresie prowadzenia przez
Organizatora organu administracji publicznej lub − orzeczenia sądowego znajdującego
zastosowanie w zakresie działalności Organizatora wpływającego na wzajemne prawa i
obowiązki Uczestnika i Organizatora;
c. zmiana sposobu prowadzenia Programu spowodowana niezależnymi względami
technicznymi lub technologicznymi;
d. zwiększenie bezpieczeństwa Uczestnika, bezpiecznego funkcjonowania Programu,
zapobieganie nadużyciom lub uproszczenie zasad Programu;
e. ekonomiczna nieopłacalność prowadzenia Programu;
f. zmiana formy prowadzenia działań marketingowych i promocyjnych przez Organizatora;
g. wystąpienie nieścisłości bądź wątpliwości interpretacyjnych na gruncie Regulaminu;
h. połączenie, podział albo przekształcenie Organizatora albo zmiana innych danych
identyfikacyjnych Organizatora wskazanych w niniejszym Regulaminie (w zakresie
niezbędnym do aktualizacji takich danych).
2. Sposób poinformowania o zmianie Regulaminu. Organizator powiadomi Uczestników o zmianie
Regulaminu z przyczyn wskazanych w ust. 1 z co najmniej 30-dniowym wyprzedzeniem, jeśli
zmiany wpływają na nabyte prawa i obowiązki Uczestnika albo 14-dniowym wyprzedzeniem,
jeśli zmiany nie wpływają na prawa i obowiązki Uczestnika, udostępniając Uczestnikowi nową
treść Regulaminu przy zastosowaniu co najmniej jednego kanału komunikacji: za pośrednictwem
wiadomości e-mail, poprzez umieszczenie stosownego komunikatu w Aplikacji.
3. Obowiązywanie zmienionego Regulaminu. Zmiana Regulaminu wiąże Uczestnika, jeżeli
Uczestnik po otrzymaniu informacji o zmianie Regulaminu nie wypowiedział uczestnictwa w
Programie w terminie wskazanym w ust. 2 powyżej. Nie narusza to prawa Uczestnika do
rezygnacji z udziału w Programie w każdym czasie i bez podawania powodów.
§ 13. Zakończenie Programu
1. Okoliczności zakończenia Programu. Organizator zastrzega sobie prawo do zakończenia
Programu w przypadku wystąpienia przynajmniej jednej z poniżej wskazanych ważnych przyczyn
(katalog zamknięty):
a. zmiana przepisów prawa regulujących prowadzenie Programu wpływająca na wzajemne
prawa i obowiązki Uczestnika i Organizatora w taki sposób, że powoduje obiektywną
konieczność zakończenia Programu;
b. konieczność dostosowania zasad prowadzenia Programu do nakazów, orzeczeń, postanowień
lub wytycznych wynikających z decyzji właściwego w zakresie prowadzenia przez
Organizatora organu administracji publicznej lub − orzeczenia sądowego znajdującego
zastosowanie w zakresie działalności Organizatora wpływająca na wzajemne prawa i
obowiązki Uczestnika i Organizatora w taki sposób, że powoduje obiektywną konieczność
zakończenia Programu;
c. obiektywna ekonomiczna nieopłacalność prowadzenia Programu;
d. zastąpienie Programu inną ekwiwalentną formą prowadzenia działań marketingowych i
promocyjnych przez Organizatora;
e. uruchomienie przez Organizatora nowego programu lojalnościowego we współpracy z innym
podmiotem
2. Sposób poinformowania o zakończeniu Programu. O decyzji Organizatora dotyczącej
zakończenia prowadzenia Programu Uczestnicy zostaną poinformowani z odpowiednim
wyprzedzeniem, w żadnym razie nie krótszym niż 3 miesiące przed jego planowanym
zakończeniem, przy zastosowaniu co najmniej jednego kanału komunikacji: za pośrednictwem
wiadomości e-mail, wiadomości SMS, poprzez umieszczenie stosownego komunikatu w
Aplikacji. W okresie zakomunikowanym przez Organizatora, nie krótszym jednak niż miesiące od
poinformowania o zakończeniu Programu, Uczestnicy mogą nadal gromadzić Punkty na
zasadach określonych w Regulaminie. W okresie zakomunikowanym przez Organizatora, nie
krótszym niż 3. miesiące od poinformowania o zakończeniu Programu, Uczestnicy mogą nadal
dokonywać wymiany zgromadzonych Punktów na Nagrody, Kupony i korzystać z Ofert
specjalnych, przy czym Punkty, Nagrody, Kupony i Oferty specjalne niewykorzystane do końca
tego terminu wygasają.
§ 14. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
oraz zasady dostępu do tych procedur
2. Informacja o polubownej możliwości rozwiązania sporu. Spór wynikający z umowy zawartej
pomiędzy Uczestnikiem, a Organizatorem może zostać zakończony polubownie w drodze
postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Udział
Organizatora w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich
jest dobrowolny, a przekazywane poniżej informacje nie stanowią zobowiązania Organizatora do
wzięcia udziału w takim postępowaniu. W przypadku, gdy w następstwie złożonej przez
Uczestnika reklamacji spór nie został rozwiązany, Organizator każdorazowo przekaże
Uczestnikowi na papierze lub innym trwałym nośniku oświadczenie o zamiarze wystąpienia z
wnioskiem o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów
konsumenckich albo zgodzie na udział w takim postępowaniu albo o odmowie wzięcia udziału
w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Jeżeli
Organizator nie złożył żadnego oświadczenia, uznaje się, że wyraża zgodę na udział w
postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.
3. Inspekcja Handlowa. Na zasadach określonych w Ustawie z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji
Handlowej, pod rozstrzygnięcie stałych sądów polubownych przy wojewódzkich inspektorach
Inspekcji Handlowej może być poddany na wniosek Uczestnika spór o prawa majątkowe
wynikające z umowy zawartej pomiędzy Uczestnikiem a Organizatorem.
4. Działania Inspekcji Handlowej. Na zasadach określonych w ww. Ustawie, jeżeli przemawia za tym
charakter sprawy, Wojewódzki Inspektor Inspekcji Handlowej podejmuje działania mające na
celu pozasądowe rozwiązanie sporu cywilnoprawnego pomiędzy konsumentem, a
przedsiębiorcą poprzez umożliwienie zbliżenia stanowisk stron w celu rozwiązania sporu przez
jego strony lub przedstawienie stronom propozycji rozwiązania sporu. Postępowanie wszczyna
się na wniosek Uczestnika, złożony do Wojewódzkiego Inspektora właściwego ze względu na
miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Organizatora.
5. Bezpłatne poradnictwo konsumenckie. Uczestnik może również zwrócić się do powiatowego
(miejskiego) rzecznika konsumentów, do którego zadań należy w szczególności zapewnienie
bezpłatnego poradnictwa konsumenckiego i informacji prawnej w zakresie ochrony interesów
konsumentów oraz występowanie do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów
konsumentów.
6. Inne informacje prawne. Zasady i procedury dostępu do pozasądowego rozwiązywania sporów
konsumenckich określane są odrębnie w przepisach prawa (w tym w szczególności w Ustawie z
dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich) lub w
regulacjach stosowanych przez podmioty uprawnione w ramach rozwiązywania sporów
konsumenckich, w szczególności, w obowiązujących w tych podmiotach regulaminach.
Uczestnik może również uzyskać dodatkowe informacje o pozasądowych sposobach
rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasadach dostępu do tych procedur
stronie internetowej UOKiK .
7. Platforma ODR. Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013
z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich
oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w
sprawie ODR w sporach konsumenckich), Uczestnik może wnieść skargę za
pośrednictwem platformy internetowej ODR.
§ 15. Postanowienia końcowe
1. Dostępność Regulaminu. Pełna treść Regulaminu dostępna jest w odpowiedniej zakładce
dostępnej w Aplikacji.
2. Informacje o Programie. informacje o programie można uzyskać drogą mailową poprzez
kontakt@aviago.pl lub zapoznać się na stronie www.aviago.pl.
3. Prawo właściwe. Prawem właściwym dla niniejszego Regulaminu oraz prowadzenia i
uczestnictwa w Programie jest prawo Rzeczpospolitej Polskiej, a sądami sądy powszechne w
Rzeczpospolitej Polskiej, chyba że co innego wynika z bezwzględnie obowiązujących przepisów
prawa.
4. Wybór prawa, a uprawnienia konsumenckie. Wybór prawa polskiego na podstawie Regulaminu
nie pozbawia Uczestnika będącego Konsumentem ochrony przyznanej mu na podstawie
przepisów, których nie można wyłączyć w drodze umowy między Organizatorem, a
Uczestnikiem, na mocy prawa które zgodnie z właściwymi regulacjami byłoby właściwe w
przypadku prawa wyboru.
5. Wersja Regulaminu. Niniejsza wersja Regulaminu obowiązuje od dnia 03.06.2024 r.